Presentació del projecte Escola d'Emprenedors Sostenibles en la Trobada de Desenvolupament Comarcal organitzada a Torrent

Presentació del projecte Escola d'Emprenedors Sostenibles en la Trobada de Desenvolupament Comarcal organitzada a Torrent

L’Escola d’Emprenedors Sostenibles de Natura i Cultura, una eina de fertilització territorial per a l’empresa sostenible.

La jornada de Desenvolupament Comarcal, organitzada per la Mancomunitat Intermunicipal de l’Horta Sud en col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, ha comptat amb més 450 participants. Aquest esdeveniment celebrat en l’Edifici Metre de Torrent, es va convertir en un centre neuràlgic de la Comarca en matèria d’ocupació, empreniment i noves tendències laborals.

En les ponències d’ocupació i nous models empresarials, Lola Pérez, de Natura i Cultura va presentar, en la taula d’emprenedors, el projecte Escola d’Emprenedors Sostenibles que ja porta dos anys en marxa amb el suport dels ajuntaments i la col·laboració dels centres de Primària, Secundària i Cicles formatius de la comarca.

Programa de la Trobada Comarcal amb ponències i patrocinadors. Lola Pérez presentant la missió, objectius i metodologia de l’Escola d’Emprenedors Sostenibles.

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.